مدیرعامل صنایع آموزشی وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان کشور گفت: ۱۱۰ هزار تبلت دانش آموزی در استان ها به منظور دسترسی به فضای آموزشی توزیع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی محمد مصلحی، مدیرعامل صنایع آموزشی وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان کشور با بیان این که  ۱۱۰ هزار تبلت دانش آموزی در استان ها به منظور دسترسی به فضای آموزشی توزیع می شود، گفت: اکنون آموزش از راه دور به دلیل شیوع کرونا از اهمیت بالایی برخوردارشده است.

مدیرعامل صنایع آموزشی وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان کشور افزود: از اوایل اردیبهشت ماه سال ۹۹ حوزه آموزشی صندوق ذخیره فرهنگیان کشوراقدام به برنامه ریزی برای برخوردار شدن دانش آموزان از تبلت دانش آموزی کرد.

مصلحی با اشاره این که در ۱۵ شهریورماه با وزارت آموزش و پرورش تفاهم نامه ای به منظور تهیه تبلت دانش آموزی منعقد شده است، گفت: برای تامین قطعات با کشور مالزی و چین رایزنی شد.

او افزود: پس از ترخیص قطعات خریدارشده، عملیات مونتاژ تبلت ها ی دانش آموزی درتهران آغاز می شود.

مدیرعامل صنایع آموزشی وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان کشور با بیان این که برنامه نصب شده بر روی نرم افزار تبلت های دانش آموزی رویکرد تربیتی دارد، گفت: این برنامه توسط کارشناسان مخابرات ضمن نظرخواهی از کارشناسان تربیتی تهیه و تنظیم می شود.

مصلحی افزود: قیمت یک دستگاه تبلت دانش آموزی  ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان است.

او گفت: تبلت های دانش آموزی دارای خدمات پس از فروش به مدت ۱۸ ماه است.

مدیرعامل صنایع آموزشی صندوق ذخیره فرهنگیان کشور افزود: اندازه تبلت های دانش آموزی هشت اینج با نرم افزارهای تعریف شده ای همانند تماس تصویری، صوتی و متن فایل است.

مصلحی گفت: تبلت های دانش آموزی به صورت اقساط در اختیار جامعه هدف قرارمی گیرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام / ر .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.