سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: از ساعت صفر بامداد پنجشنبه مورخ ۲۴ مهرماه اقدامات محدودکننده در سفر به مشهد و بالعکس اجرایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به وصول دستورالعمل اجرایی وزارت کشور، از ساعت صفر بامداد امروز پنجشنبه مورخ ۲۴ مهرماه اقدامات محدودکننده در سفر به مشهد و بالعکس اجرایی شده است.

 او افزود: علوم پزشکی مشهد با همکاری هلال احمر نسبت به استقرار اکیپ‌های بهداشتی، درمانی و امدادی در مبادی ورودی مشهد برای کنترل بهداشتی ترددکنندگان اقدام می‌کنند.

سرپرست استانداری خراسان رضوی ادامه داد: پلیس راهنمایی و رانندگی نیز نسبت به کنترل‌های فنی و تخصصی خودرو‌های عبوری اقدام می‌کند.

جعفری بیان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی، ترددکنندگان به مشهد مقدس را از سفر‌های غیرضروری منصرف نموده و مقررات سختگیرانه را اعمال خواهد کرد.

او با اشاره به این که تردد داخل استانی به مشهد بلامانع است، تصریح کرد: در رابطه با تصمیمات گرفته شده، اطلاع رسانی از طریق سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در خراسان رضوی یعنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد صورت می‌گیرد.

معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی نیز به مناسبت ایام پایانی و سوگواری ماه صفر اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

قابل توجه هموطنان گرامی، با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام رحلت جانگداز پیامبر اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ضمن تشکر ویژه از شعور دینی مردم در برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم و اربعین حسینی (ع) به آگاهی می‌رساند با عنایت به شروع موج سوم بیماری کرونا لازم است برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری با رعایت مسائل بهداشتی و اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی حافظ جان خود و سایر عزیزانمان باشیم.
 
به همین منظور سعی شده است تصمیمات متخذه در جلسات راهبردی ستاد ویژه دهه آخر صفر و برنامه‌های کمیته‌های تابعه ۱۴ گانه ستاد با رویکرد ایجاد خدمات بهداشتی و برنامه‌های متعدد معنوی و فرهنگی بیشتر در بستر فضای مجازی پیش بینی شود به طوری که هموطنان  بتوانند در هر مکان که هستند خود را در حرم مطهر امام رضا (ع) تداعی کرده و از برنامه‌های متنوعی که تدارک دیده شده، استفاده مطلوب کنند و از راه دور به انوار قدسی امام رئوف تمسک جویند. 

انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.