با بسته اخبار انتظامی امروز چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹، همراه سایت استانی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اخبار انتظامی امروز چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ به شرح زیر است: 

توقیف تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ریگان 

فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پلیس شهرستان ریگان خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، پلیس شهرستان ریگان، هنگام کنترل و بازرسی در محور ریگان ـ  نرماشیر به یک دستگاه تانکر سوخت رسان مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های انجام شده دریافتند، بارنامه جعلی بوده و این تانکر، حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق است که به منظور خروج از کشور بارگیری شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری راننده و معرفی او به مقامات قضایی بیان کرد: پلیس بنا به وظایف اصلی خود در حوزه برخورد با مخلان امنیت اقتصادی کشور به طور جدی با عاملان قاچاق کالا و فرآورده‌های سوختی که ثروت‌های ملی و متعلق به همه نسل‌ها است برخورد و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کشف بیش از  ۱۴۴ کیلوگرم مواد مخدر از عمق چاه در کرمان 

فرمانده قرارگاه ابوذر فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف ۱۳۸ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش و ۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک دپو شده از چاهی در یک منزل در حاشیه شهر کرمان خبر داد.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: تکاوران یگان ۱۱۳ قرارگاه عملیاتی ابوذر، پس از انجام یک سری کار اطلاعاتی از دپوی مواد مخدر از سوی قاچاقچیان در منزلی در حاشیه شهر کرمان مطلع شدند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی و بازرسی دقیق از محل مورد نظر، موفق شدند از عمق چاهی، ۱۳۸ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش و ۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک را کشف و ۲ متهم را دستگیر کنند.

فرمانده قرارگاه ابوذر فرماندهی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و لازم است شهروندان در صورت اطلاع از موارد مشکوک در این خصوص، مراتب را در کوتاه ترین زمان از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کلاهبرداری ۲۰۰ میلیار ریالی با فروش اراضی ملی

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری یک جاعل و زمین خوار اراضی ملی که با فروش مال غیر، ۲۰۰ میلیاردریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

 سردار عبدالرضا ناظری گفت: در پی وصول چندین فقره شکایت از سوی برخی از سازمان‌های دولتی و شهروندان در خصوص جعل سند و فروش مال غیر، بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با تحقیقات و اقدامات فنی، متهم که فردی سابقه دار و تحت تعقیب مراجع مختلف قضایی بود، شناسایی و در حالی که قصد انجام معامله غیر قانونی، یعنی فروش اراضی ملی با اسناد جعلی را داشت، دستگیر شد.

سردار ناظری در خصوص شگرد متهم تصریح کرد: او با جعل اسناد و مدارک، اقدام به تصرف و فروش اراضی ملی بدون صاحب و یا رها شده در حاشیه و مرکز شهر کرمان، به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیارد ریال کرده است.

فرمانده انتظامی استان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت وجود موارد مشابه به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار