رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه این استان در خصوص تولید فولاد خام به اشباع رسیده است گفت: سرمایه گذاری‌های جدید باید معطوف به تکمیل زنجیره تولید فولاد شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حبیب امین زاده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت:به دلیل محدودیت منابع آب بایستی سرمایه گذاران این بخش به سرمایه گذاری در تأمین نیاز‌های اولیه صنایع فولادی مبادرت کنند.

او با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی در زمینه تولید شیرینی و شکلات مقام دوم کشوری را داراست افزود: برنامه ریزی ما تکمیل زنجیره تولید شیرینی و شکلات است.

او با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی رفع تعهدات ارزی صادرکنندگان الزامی است گفت: محدودیت‌هایی که اعمال می‌شود توسط بانک مرکزی اقدام و سریع رفع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه خیلی از مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی بناب در سطح شهرستان قابل حل است افزود: پرداخت ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب سرمایه در گردش و ۵۰ میلیارد تومان در قالب سرمایه ثابت برای واحد‌های مورد نیاز از طریق استان قابل پرداخت بوده و نیاز به ارسال پرونده به مرکز نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.