آشناگر گفت: تخصیص سهام عدالت به هموطنان، خدمت ویژه نظام است و آزاد سازی آن نیز از توفیقات درخشان دولت تدبیر و امید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان در جلسه بررسی روند تشکیل شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت استان سمنان گفت:سهام عدالت یکی از خدمات ویژه نظام جمهوری اسلامی به مردم در راستای تقویت وضعیت اقتصادی و معیشت است که  با تشکیل شرکت‌های استانی سرمایه گذاری سهام عدالت و تحقق آن، شرکت می تواند در توسعه و آبادنی کشور و تقویت تولید تاثیر مطلوبی داشته باشد.

او افزود:برخی بی نظمی ها که تا به حال در خصوص برخی اقدامات شرکت تعاونی سهام عدالت استان وجود داشته و باعث طولانی شدن رویه تشکیل شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت استان شده است، مطلوب و پسندیده نیست و نیاز است تا پیگیری و رسیدگی به مباحث با اولویت و فوریت ویژه و جدیت کامل در دستور کار قرار گیرد.

آشناگر بیان کرد: امروز باید یکی از اولویت‌ها و اقدامات اصلی مسئولان شرکت تعاونی سهام عدالت استان، تسریع در روند تشکیل شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت است و این مجموعه نسبت به دارایی و سهام مردم شریف استان مسئول است.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه نیاز است به منظور تکمیل فرایند ها، قرارداد با حسابرس مورد تایید بورس توسط شرکت تعاونی سهام عدالت استان منعقد شود، ادامه داد: در کمترین زمان ممکن و با قید فوریت تایید صورت‌های مالی تا سال ۹۷ صورت گرفته و مابقی صورت‌های مالی نیز در کمترین زمان ممکن آماده شود.

او تصریح کرد: فرمانداران با توجه به اینکه حد نصاب حضور سهامداران برای برگزاری مجمع به صورت الکترونیکی در گرو ثبت نام این افراد در سامانه سجام است، در خصوص اطلاع رسانی در این زمینه اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار