خلیلی خواه گفت: از ۳۹۲ هزار نفر سهام دار عدالت در استان، تعداد ۱۷۲ هزار نفر روش مستقیم را انتخاب و مابقی روش غیرمستقیم را انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، خلیلی خواه، مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان گفت: ۳۹۲ هزار نفر از سمنانی ها دارای سهام عدالت هستند که برای افرادی که ثبت نام نهایی انجام شد بخشی از سهام ۳۶ شرکت بورسی به عنوان سهام عدالت به آنان تعلق یافت.

او افزود: در تاریخ ۱۰ شهریور، افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت استان سمنان در کدال ثبت شد.

خلیلی خواه ادامه داد: در جلسه قبل نیز مقرر گردید ظرف یکماه آینده صورت مالی ارائه شود که در همین راستا تا پایان سال ۹۷ صورت مالی تهیه شده و مابقی باید به تایید حسابرس برسد تا اقدامات بعدی در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان تشریح کرد: ۲۲۰ هزار نفری که روش غیرمستقیم را برگزیدند، تقریبا حدود ۲۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه اولیه برای این افراد ثبت شده است که امروز این سرمایه ارزشی بیش از ۳۳۰۰ میلیارد تومان دارد که می‌تواند برای پروژه‌های سود آور استان بسیار تاثیر گذار باشد.

او بیان کرد: تا کنون حدود ۳۲ هزار نفر که ۱۴.۷ درصد از افراد انتخاب کننده روش غیر مستقیم هستند، در سجام ثبت نام نموده و نسبت به دریافت کد بورسی اقدام کردند که برای رسیدن به نقطه مطلوب و تسریع در روند دریافت کد بورسی برای این افراد نیاز به اطلاع رسانی گسترده‌تر و وسیع‌تر است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: سهام عدالت ، کد بورسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.