دانش آموز شهربابکی، سازنده‌ دستگاه پدالی ضدعفونی کننده دست برای قدردانی از کادر درمان، دستگاه ساخت خود را به بیمارستان اهدا کرد.

محمد امین گنجی، دانش آموز پایه دوم متوسطه و سازنده دستگاه ضدعفونی کننده  دست در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: برای  قدردانی از زحمات کادر درمان و با توجه به اینکه بیمارستان شهربابک دستگاه پدالی ضدعفونی کننده دست نداشت، تصمیم گرفتم دستگاهی را که خود ساخته ام به این بیمارستان اهدا کنم.

او افزود: کار با ولتاژ ایمن ۱۲ ولت، پاشش مایع ضدعفونی به صورت پودری، دارای پمپ با کارکرد بالا، قابل تغییر و متناسب شدن با محیط، سبک وزن، قابل حمل و جابجایی، دارای پوشش رنگ کوره‌ای و بدنه تمام فلزی از مزایای این دستگاه است.

گنجی تصریح کرد: این دستگاه یک مخزن سه لیتری دارد و مصرف مایع ضدعفونی آن، بسیار پایین هست که هر لیتر، تقریبا برای هزار بار قابل استفاده است. 

او بیان داشت: قیمت تمام شده این دستگاه از ۸۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برآورد شده است.

محمدسعید بسنجیده، رئیس بیمارستان شهربابک نیز گفت: زمانی که یک شهروند در وضعیت کنونی، چنین اقدامی انجام می‌دهد، کار ارزشمندی کرده است.

او با تاکید بر حمایت نهاد‌ها از این اقدامات ارزشمند، افزود: پشتیبانی از چنین فعالیت‌هایی، باعث ایجاد انگیزه، کارآفرینی و درآمد زایی برای افراد می‌شود.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار