حدادی پور گفت: دیگران، به فوتبال ساحلی اصفهان بی اعتماد بودند؛ ما سعی کردیم این اعتماد را برگردانیم و با یک دیدگاه حرفه‌ای موفق شدیم.

جلیل حدادی پور، مدیرعامل باشگاه صنعت فرش حداد اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  پس از کسب جایگاه سوم در اولین فصل حضور در لیگ برتر فوتبال ساحلی اظهار کرد: بعد از یک دهه، در سال اول مقام خوبی برای اصفهان کسب کردیم. سرچشمه این نتیجه، تفکر جوان‌گرایی، اعتماد به سرمربیان استانی و از همه مهم‌تر نپرداختن به حاشیه‌ها و همچنین همدلی بود. در یک دوره چندساله به این جایگاه دست پیدا کردیم.

او فرش حداد را پدیده لیگ خواند و گفت: به اذعان تیم‌ها، فرش حداد پدیده لیگ برتر بود و سبک نوینی در فوتبال ساحلی به اجرا در آوردیم. دیگران، به فوتبال ساحلی اصفهان بی اعتماد بودند که ما سعی کردیم این اعتماد را برگردانیم و با یک دیدگاه حرفه‌ای موفق عمل کردیم. همچنین اولین مسئله حائز اهمیت، حفظ نتیجه و سپس افزایش روند ارتقا در لیگ است.

مدیرعامل باشگاه صنعت فرش حداد، حمایت را شرط اصلی پیشرفت دانست و گفت: تیم‌هایی که ظرفیت پیشرفت دارند و مخصوصاً در سال نخست نتایج خوبی به‌دست می‌آورند نیاز به حمایت دارند. تنها تامین منابع مالی مهم نیست و رفع مشکلات می‌تواند شرایط حفظ تیم‌ها را ایجاد کند تا دچار حاشیه نشوند؛ چرا که عدم حمایت از سوی دیگران باعث دلسردی، حضور کمرنگ و در نتیجه انحلال تیم می‌شود؛ اما حمایت و پشتیبانی زمینه پیشرفت را ایجاد می‌کند تا با ثبات و شرایط مطلوب در ادامه نتایج بهتری به‌دست بیاورند.

حدادی پور با اشاره به مشکل زمین اختصاصی، خاطرنشان کرد: نبود زمین استاندارد و اختصاصی، بزرگ‌ترین مشکل در فوتبال ساحلی اصفهان است؛ چرا که یک زمین باید حداقل شرایط تایید شدن توسط سازمان لیگ را داشته باشد تا نه تنها فوتبال، بلکه در سایر زمینه‌های ساحلی نیز بتوانیم با سرمایه‌گذاری، فعالیت و پیشرفت‌های خوبی داشته باشیم.

او ادامه داد: اگر زمین اختصاصی در دسترس بود، می‌توانستیم میزبانی رقابت‌های نیمه‌نهایی را برعهده بگیریم و حتی نتیجه بهتر از جایگاه سوم را کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت فرش حداد در پایان، در خصوص سرمربیگری نادری اظهار کرد: علی نادری، جزء مربیان با دانش و خوب فوتبال ساحلی ایران است؛ و با تجربه ملی بسیار حائز اهمیت، توانستیم اخلاق، انضباط و حرفه‌ای‌گری را در تیم ایجاد کنیم. امیدواریم اتفاقات بهتری در سال‌های آینده برای فرش حداد و این مربی جوان رقم بخورد.

تیم صنعت فرش حداد اصفهان در اولین فصل حضور خود در سطح اول فوتبال ساحلی ایران، با نمایش خوب توانست پس از تیم‌های پارس جنوبی بوشهر و مقاومت گلساپوش یزد در جایگاه سوم قرار بگیرد و انتظارات را نیز برای سال‌های آینده بالا ببرد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.