مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت فرش حداد اصفهان گفت: بزرگ‌ترین مشکل ما، نداشتن زمین اختصاصی و استاندارد فوتبال ساحلی است، به همین دلیل نتوانستیم از شرایط میزبانی در لیگ برتر استفاده کنیم.

جلیل حدادی‌پور مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت فرش حداد اصفهان در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،، درباره حضور تیم فوتبال ساحلی این باشگاه در لیگ برتر با وجود مشکلات اقتصادی اظهار کرد: نهادینه کردن فرهنگ حمایت از رشته‌های مختلف، یک نذر ورزشی است. امیدواریم با ورود دیگر تیم‌ها به فوتبال ساحلی، شاهد رقابت‌هایی سالم باشیم که در نهایت باعث پیشرفت این رشته شود، زیرا اگر به فوتبال ساحلی اعتماد شود، با هزینه مناسب نتایج خوبی برای ورزش اصفهان به‌دنبال می‌آید.

حدادی‌پور با انتقاد از منعکس نشدن اخبار این باشگاه در رسانه‌های استان گفت: باشگاه صنعت فرش حداد مجموعه‌ای خصوصی است که در این شرایط سخت اقتصادی فعالیت می‌کند. انتظار ما از رسانه‌ها پوشش اخبار باشگاه است، زیرا باعث دلگرمی این مجموعه و ورزشکارانش می‌شود، این توقع نابجایی نیست و ما نیز قول می‌دهیم که خبر‌های خوشایندی برای مردم اصفهان داشته باشیم.

او در ادامه بیان کرد: باشگاه صنعت فرش حداد در بازه زمانی ۵ ساله، از پایین‌ترین سطح استان و در یک فرایند کاملاً ورزشی توانست به بالاترین سطح فوتبال ساحلی کشور راه یابد. ما پرچم‌دار فوتبال ساحلی استان و تنها تیم اصفهانی حاضر در لیگ برتر این رشته هستیم و در اولین حضور در لیگ‌برتر و با وجود شیوع بیماری کرونا به جمع چهار تیم پایانی صعود کردیم، بنابراین امیدواریم رسانه‌های استان توجه بیشتری به این تیم داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه صنعت فرش حداد امکانات این باشگاه اصفهانی را کافی ندانست و خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین مشکل ما، نداشتن زمین اختصاصی و استاندارد برای فوتبال ساحلی است، به همین دلیل نتوانستیم از شرایط میزبانی در لیگ برتر استفاده کنیم. زمین متعلق به شهرداری برای تمرین در اختیار ما قرار دارد که عموم مردم نیز از آن استفاده می‌کنند. ما از نداشتن ورزشگاه اختصاصی رنج می‌بریم، هرساله با تذکرات فدراسیون مواجه می‌شدیم و در این فصل نیز اجازه برگزاری مسابقات در زمین خودمان را نداشتیم و ناچار بودیم به شهر‌های نزدیک نظیر یزد و اردکان برویم.

حدادی‌پور در پایان گفت: با داشتن زمین اختصاصی می‌توانیم مجموعه‌ای از رشته‌های مختلف ساحلی را در آن فعال و مسابقات بین‌المللی در خور استان را نیز برگزار کنیم. ورزش اصفهان زمانی در رشته‌های ساحلی مدعی خواهد بود که با کمک مسئولان مشکلاتش برطرف شود و در آینده با خیال آسوده‌تر به راه خود ادامه دهد.

مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی به صورت رفت و برگشت و با حضور تیم‌های موج‌سواران نوشهر، پارس‌جنوبی بوشهر، مقاومت گلساپوش یزد و صنعت‌فرش‌حداد از هشتم تا یازدهم مهر در سمنان و نوزدهم تا بیست و دوم همین ماه در بوشهر برگزار می‌شود. تیمی که بیشترین امتیاز را در مجموع بازی‌ها کسب کند قهرمان سیزدهمین دوره این رقابت‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.