مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: مشکلات بخش آموزش و تولید صنایع دستی در شهرستان‌های اردبیل حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان اردبیل در بازدید از کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی صنایع دستی در شهرستان نیر گفت: با توجه به اهمیت صنایع‌دستی و نقش آن در تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید بعد از کرونا باید دوره‌های آموزشی صنایع‌دستی در سطح استان افزایش یابد.

او با تاکید بر تداوم فعالیت‌ها در حوزه تولید صنایع‌دستی در ایام کرونا افزود: انتظار می‌رود فعالان صنایع دستی با تمهید روش‌های نوین بازاریابی و فروش در ایام کرونا به فعالیت خود ادامه دهند و منتظر پایان کرونا نباشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به از سرگیری آموزش‌ها در حوزه صنایع‌دستی گفت: برخی دوره‌های آموزشی صنایع‌دستی که در شهرستان‌ها و مناطق روستایی به دلیل کرونا متوقف شده یا کاهش یافته بود به روال قبلی بازگشته و شاهد تداوم آموزش‌ها در مراکز هستیم.

فلاحی از بازدیدهای مستمر و مداوم از شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: در این بازدیدها نواقصات و مشکلات بررسی و اقدامات لازم برای حل آنها انجام می‌شود تا زمینه برای توسعه آموزش و تولید صنایع‌دستی در شهرستان‌ها فراهم آید.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.