مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: میانگین زمان رفع حوادث آب در استان زنجان زیر۶۰ دقیقه می باشد که نسبت به استاندارد کشوری پائین‌تر است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: خدمات این شرکت در زمینه رفع حوادث آب  ارتقاء روز افزون داشته است و اکنون میانگین زمان رفع حوادث و اتفاقات در استان زنجان با کمتر از ۶۰ دقیقه، نسبت به استاندارد کشوری پائین‌تر است.

او افزود: اکنون هیچ حادثه رفع نشده‌ای در سطح شهر‌ها و روستا‌های استان وجود ندارد.

جزء قاسمی ادامه داد: پس از یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی در استان زنجان، هدف گذاری‌ها و اولویت بر روی توسعه و افزایش خدمات در بخش روستایی معطوف شد که خروجی این کار، ارتقاء کیفیت آب روستایی، افزایش سرعت در خدمات آب آشامیدنی روستایی و ارائه آب سالم، بهداشتی و پایدار بوده است.

او گفت: تعداد کل حوادث آب شهر‌های استان زنجان در ۶ ماهه امسال بیش از ۶ هزار مورد بوده است که بیشترین تعداد این حوادث به ترتیب در شهر‌های زنجان، خرمدره و قیدار رخ داده است.

او همچنین تعداد کل حوادث انشعابات آب شهری در استان زنجان طی۶ ماه نخست امسال را بیش از ۴ هزار مورد اعلام کرد و گفت: بیشترین تعداد این حوادث در شهر‌های خرمدره، سجاس، سهرورد، قیدار و گرماب رخ داده است.

جزء قاسمی درآخر افزود: ۱۹۲ فقره خسارت از سایر ارگان‌ها به تاسیسات آب آشامیدنی به ثبت رسیده که بیشتر این خسارات از سوی پیمانکاران و دستگاه‌های خدمات رسان بوده است.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.