مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: روستای قره ولی از توابع افشار در شهرستان خدابنده تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار گرفت.

روستای قره، ولی در شهرستان خدابندهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با تکمیل اجرای بیش از ۴ کیلومتر شبکه توزیع، اصلاح شبکه فرسوده و خط انتقال آب روستای قره ولی، تحت پوشش قرار گرفتن این روستا که پیش از این از خدمات شرکت آب و فاضلاب بود محروم بود، محقق شد.

 جزء قاسمی اظهار کرد: با مشارکت اهالی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و دهیاری این روستا، تامین آب آشامیدنی سالم و پایدار در روستای قره ولی از توابع بخش افشار در شهرستان خدابنده محقق گردیده و اهالی این روستای از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند.

او افزود: علاوه بر اصلاح شبکه فرسوده و تعویض خط انتقال، یک مخزن ۱۰۰ متر مکعب احداث و خط قنات روستا و حوضچه نیز مورد اصلاح و بازسازی قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطر نشان کرد: هم اکنون مهمترین مشکل آب آشامیدنی در روستا‌های استان زنجان فرسودگی تاسیسات و پایدار نبودن منابع تامین آب، وجود انشعابات غیر مجاز و بالا بودن مصرف آب از الگوی مصرف می‌باشد که شرکت آب و فاضلاب با عزمی راسخ در صدد حل این مشکلات است.

جزء قاسمی تصریح کرد: ۶۱۱ روستا در استان زنجان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار داشته و تحت پوشش قرار گیری روستا‌های دیگر، اولویت نخست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان می‌باشد.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.