مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی وبهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از یک منزل مسکونی که به عنوان انبار مواد غذایی از آن استفاده می‌شد حدود دو تن از انواع مواد غذایی فاسد وتاریخ مصرف گذشته را توقیف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهریار مستوفی مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه به همراه کارشناسان اداره تعزیرات حکومتی استان، نمایندگان نیروی انتظامی، پلیس نظارت بر اماکن عمومی و اداره صمت طی بازدید از یک منزل مسکونی که به عنوان انبار مواد غذایی از آن استفاده می‌شد حدود دو تن از انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته را توقیف کردند.

او ادامه داد: در صورت جمع آوری نشدن مواد غذایی فاسد از سطح عرضه، امکان بازگشت به چرخه تولید توسط برخی از شرکت‌های غیر قانونی وجود دارد که با هماهنگی به عمل آمده با مقامات قضایی نسبت به معدوم کردن این اقلام توقیفی اقدام شد.

مستوفی گفت: مقدار ۴۸۰۰ کیلوگرم پنیر نیز توقیف و با توجه به اعتبار تاریخ مصرف و مجوز‌های لازم، نمونه برداری شده و جهت آزمایش‌های لازم به آزمایشگاه کنترل غذا و دارو تحویل گردید.

او ادامه داد:مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته می‌تواند صدمات جبران ناپذیری برای سلامت مردم ایجاد کند.

مستوفی بیان کرد: از مردم عزیز خواهشمندم در خرید مواد غذایی به مجوز‌های تولید و تاریخ مصرف توجه و دقت کافی را داشته باشند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.