سعید دهقانی آزاد رئیس هیئت بوکس استان همدان گفت:محمدرضا براتی با تأیید کارشناسان این رشته ورزشی به عنوان کم سن‌ترین ورزشکار درخشان آسیا معرفی شد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید دهقانی آزاد رئیس هیئت بوکس استان همدان با بیان اینکه نماهنگی از تمرین و فعالیت های محمدرضا که دارای استعداد بالقوه ای در رشته بوکس است، تهیه و به فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران ارسال شد، تصریح کرد:مربیان فدراسیون تمرینات محمدرضا را بررسی کردند و به عنوان استعدادی بالقوه و درخشان وورزشی به کنفدراسیون آسیا معرفی شد.

او ادامه داد: بررسی های  کارشناسان رشته بوکس آسیا در زمینه تمرین محمدرضا نشان داد که او در آینده جزو قهرمانان این رشته ورزشی در مسابقات آسیایی و جهانی خواهد شد.

 محمدرضا براتی متولد سال ۱۳۹۳ در شهرستان ملایر است و  حدود  یک و نیم سال تجربه بوکس دارد و  حمایت  خانواده تأثیر بسزایی در رسیدن او به این سطح داشته است.

 مفتاحی مربی بوکس شهرستان ملایر  هم با اشاره به استعداد ورزشی این خردسال ملایری گفت: محمدرضا با پاهای بسیار چابک و سریع ، تکنیک های مشت زنی را با مهارت خاصی اجرا می کند. 

او گفت :محمدرضا براتی جزو پنج نفر استعداد برتر درخشان آسیاست .

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۱ آبان ۱۳۹۹
مممونم از درج پیامتون
از طرف پدر و مادر محمدرضا براتی