مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از تجهیز و تکمیل  70 خانه ورزش روستایی در روستاهای استان خبر داد.

تکمیل و تجهیز ۷۰ خانه ورزش روستایی در استان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محسن جهانشیر، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه به مناسبت دهه کرامت ۷۰ خانه ورزش روستایی در استان تجهیز و تکمیل شد گفت: در هفته دولت هم ۱۰۰ خانه ورزشی روستایی تکمیل و تجهیز می‌شود.

وی با بیان اینکه  امروز در قالب تکمیل طرح تجهیز ۷۰ خانه روستایی ۲۶۰۰ متر مربع تاتامی ورزش‌های رزمی، ۵۰ عدد میز پینگ پنگ، ۵۰ دستگاه فوتبال دستی و تجهیزاتی همچون کیسه بوکس، دارت، توپ، تشک کشتی به روستا‌های استان ارسال شد. افزود:ارزش خرید این تجهیزات را بالغ بر ۴ میلیارد ریال عنوان کرد،

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان هدف از ارسال تجهیزات به مناطق روستایی را غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و توسعه ورزش  دانست و گفت: این امر مهم می‌تواند از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

جهانشیری گفت: ۸۵  مدرسه بدون استفاده در استان همدان وجود دارد که با همکاری آموزش و پرورش به اداره ورزش و نوجوانان واگذارشده است که باید برای استفاده بهتر روستائیان تجهیز و تکمیل شود.

وی افزود: با ارسال این تجهیزات می‌توان به شکوفایی وشناسایی استعداد‌ها و ظرفیت‌های جامعه روستایی کمک شایانی کرد.

نادری فر،رئیس هیات ورزش‌ روستایی و بازی‌های بومی، محلی استان همدان در این مراسم گفت: راه‌اندازی خانه‌های ورزش طرحی است که در شورای آموزش و پرورش استان همدان به تصویب رسید و اجرا می‌شود.

وی افزود: خانه‌های ورزش روستایی در اماکن بلااستفاده در روستاها ساخته می‌شوند و این اماکن شامل مدارس ، حمام‌های قدیمی و متروکه یا سوله‌ها و انبارهای بلا استفاده هستند.

انتهای پیام/ ش

۷۰ خانه ورزش روستایی در استان همدان تکمیل و تجهیز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.