معاون قضائی دادستان کل کشور گفت: خودتحریمی عرصه را بر تولید ملی و رونق تولید تنگ می‌کند.

 سعید عمرانی معاون قضائی دادستان کل کشور و عضو قرارگاه جهش تولید در سفر به شهرستان ساوه درحاشیه دیدار از صنایع این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با بیان اینکه خودتحریمی عرصه را بر تولید ملی و رونق تولید تنگ می‌کند، گفت: خاک خوردن خطوط تولید از نتایج خودتحریمی است.

عمرانی افزود: با تاکیدات رئیس قوه قضاییه، یکی از اهداف بازدیدها، پیگیری مشکلات واحد‌های تولیدی در سطح کشور است.

او اضافه کرد: از طریق رایزنی با مسئولین کشور در رفع مسائل مالی و تامین مواد اولیه این قبیل واحد‌ها در مرکز، تلاش می‌کنیم تا شاهد راه اندازی خطوط تولیدی راکد و ایجاد اشتغال جدید در این واحد‌ها باشیم.

معاون قضائی دادستان کل کشور بیان کرد: با اعتماد به جوانان و متخصصین کشورمان، علاوه بر باور شکست تحریم ها، در کنار خطوط تولید، شاهد خوداتکایی، جهش و رونق تولید در شرایط کشور خواهیم بود.

او با گلایه از استفاده نکردن مناسب از ظرفیت واحد تولید لوله‌ی صفا در ساوه تصریح کرد: امیدواریم با تامین مواد اولیه و حضور واحد‌های تولیدی بزرگ در این عرصه، شاهد راه اندازی خطوط و اشتغال بیش از هزار نفر باشیم.

صفا مدیر شرکت تولیدی لوله صفای ساوه هم گفت: با پیگیری قوه قضاییه مشکل تامین مواد اولیه در حال رفع شدن است و امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته، تا پایان سال تعداد نیرو‌ها را به ۳ هزار نفر و تا سال آینده به ۵ هزار نفر افزایش دهیم.

او با اشاره به حمایت‌های مقام معظم رهبری از صنعتگران افزود: صادرات لوله به کشور‌های اروپایی در حال انجام است و همه ما برای برون رفت از وضعیت رکود در صنایع کشور، نیازمند حمایت واقعی و رفع مشکلات در داخل کشور هستیم.

او اضافه کرد: مشکل بانکی و قرار گرفتن نام شرکت در لیست سیاه، از معضلاتی است که مانع بزرگی در مسیر تولید و برنامه‌های پیش بینی شده برای ایجاد اشتغال، شده و امیدواریم با پیگیری مسئولین دولتی رفع شود.

سعید عمرانی معاون قضائی دادستان کل کشور و عضو قرارگاه جهش تولید در سفر به شهرستان ساوه از کارخانجات پروفیل ساوه و نورد و لوله صفا دیدن کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار