نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اعتماد مردم مهمترین سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان در دیدار با سردار اشتری فرماندهی نیروی انتظامی، گفت: مهمترین سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی اعتماد مردمی است بنابراین باید نسبت به حفظ آن کوشا بود.

او بیان کرد:  نیرو‌های مخلص و مجاهد در بدنه ناجا موجب تلاش موثر نیروی انتظامی برای حفظ و مراقبت از اعتماد مردم به عنوان یک هنجار اجتماعی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی  بیان کرد:  از سوی مردم قدرشناس استان همدان از خدمات کارکانا ناجا قدردانی می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: نیروی انتظامی و دیگر نیرو‌های نظامی و امنیتی یک روح واحد دارند و نیرو‌های مسلح در خدمت به اسلام، دفاع از مردم، تامین امنیت کشور و خدمت رسانی در عرصه‌های مختلف اشتراک دارند.

او با بیان اینکه تلاش‌های ناجا در زمان شیوع کرونا به ویژه کمک مومنانه یادآوری کرد: ۱۰ سال پیش حفظ امنیت فضای محدودتری داشت، اما امروز دایره امنیت وسیع‌تر شده است و شهدایی که پیکرهایشان از منطقه خان‌طومان سوریه بازگشت نشان از امنیتی است که جوانان این کشور ایجاد کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی گفت: امروز حفظ امنیت گسترده و تنوع و عمق جرائم و توطئه دشمنان پیچیده‌تر شده است به گونه‌ای که علاوه بر فضای حقیقی باید امنیت فضای مجازی را نیز تامین کرد بنابراین در این شرایط تکلیف و وظیفه ناجا به مراتب سخت‌تر شده است.

امام جمعه همدان افزود: نیروی انتظامی در برخورد با جرائم پیچیده از یک پشتوانه علمی و پژوهشی استفاده کرده و دانش بنیان بودن، توجه به مطالعات علمی و پژوهش از نقاط قوت ناجا است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.