نخستین نمایشگاه تخصصی مقابله با ویروس کرونا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس شروع به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس گفت: نخستین نمایشگاه تخصصی مقابله با ویروس کرونا با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی، حفظ سلامت محیط با گندزدایی مداوم، فاصله گذاری اجتماعی و الزام استفاده از ماسک مناسب برای ورود به سالن‌ها امشب آغاز به‌کار کرد.

سیدمحمود موسوی افزود: بیش از ۵۰ شرکت با زمینه فعالیت تولید تجهیزات پزشکی، مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش، کیت‌های آزمایشگاهی، خدمات مرتبط با دوران کرونا از جمله اپلیکیشن‌های مقابله با کرونا، آموزش از راه دور، میز خدمت برای حذف مراجعات حضوری و دیگر خدمات مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در این نمایشگاه حضور دارند.

او تصریح کرد: ۷۵ درصد این شرکت‌ها از استان فارس و ۲۵درصد از استان‌های تهران، یزد، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و کرمان هستند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی فارس از ارائه آخرین دستاورد‌ها و فن آوری‌های روز در حوزه بیماری کووید ۱۹، معرفی توانمندی‌های داخلی و روش‌های اتصال بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و فرهنگ سازی عمومی به منظور معرفی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و مقابله‌ای با ویروس کرونا در این نمایشگاه خبر داد و گفت: مشارکت کنندگان در دو سالن بهار و سرو به مساحت ۴هزار مترمربع به مدت چهار روز به ارائه خدمات و محصولات خود می‌پردازند.

موسوی با بیان اینکه کارشناسان، متخصصان، تولیدکنندگان، پزشکان و فعالان مرتبط با حوزه ویروس کرونا از این نمایشگاه بازدید تخصصی خواهند داشت، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا روز پنجشنبه ۲۴مهر همه روزه از ساعت ۱۷تا۲۲ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار