دومین نمایشگاه هنری پلاک صلح با حمایت ایکوم ایران در شیراز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، به مناسبت روز جهانی صلح دومین نمایشگاه پلاک صلح به کیوریتوری اعظم امینی از اعضای کارگروه هنرهای تجسمی ایکوم ایران در خانه موزه تیمور تاش (دانشکده دافوس) برگزار شد.

اعظم امینی نمایشگاه گردان این رویداد، گفت: داوری آثار رسیده به دبیرخانه نمایشگاه پلاک صلح در خانه موزه بتهوون با حضور رئیس ایکوم ایران، محسن امیری و امیر نصیری و اعظم امینی، دبیر و طراح این رویداد برپا شد.

او، با اشاره به اینکه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع با حضور اساتید و امرای ارتش و سپاه و دانشجویان در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (دافوس) برگزار شد، بیان کرد: نمایشگاه کتاب و آثار نگارشی مکتوب (پایان نامه) در زمینه صلح و دفاع و نیز نمایشگاه پلاک صلح مورد بازدید شرکت کنندگان قرار گرفت.

امینی، در این مراسم از رئیس دانشگاه دافوس و رئیس کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم ایران) به دلیل همکاری و برگزاری دومین نمایشگاه پلاک صلح و همچنین وبیناری با عنوان موزه‌ها و جایگاه آن در صلح تقدیر به عمل آورد.

دبیر و طراح دومین نمایشگاه پلاک صلح تصریح کرد: ۳۸ اثر به نمایشگاه راه پیدا کرد که ۶ اثر شایسته تقدیر شناخته شد.

او، درباره برگزاری نمایشگاه فوق در شیراز، ادامه داد: برگزاری نمایشگاه پلاک صلح منوط به برپایی مراسم گشایش و برگزاری نشست تخصصی است که با شرایط کرونا انتظار می رود این امکان فراهم شود تا پایان مهرماه  شیراز میزبان این رویداد باشد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار