فرماندار دالاهو گفت : عملیات ساخت طرح مسکن مهر ۴۲۰ واحدی این شهرستان پس از ۱۰ سال رکود، تکمیل آن در دولت از سرگرفته شده و اکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کرم محمدی فرماندار دالاهو گفت : پروژه مسکن مهر شهرستان دالاهو همزمان با سراسر کشور کلنگ‌زنی شد و در ۱۰ سال گذشته با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی رها شده بود که به عنوان یکی از اولویت‌های شهرستان عملیات اجرایی آن دوباره شروع شد.

او گفت : جلسات متعددی در این رابطه برگزار و مشکلات فرا روی آن بررسی شد که با عنایت استاندار کرمانشاه این طرح بازهم از سرگیری شد و ۲۱۲ واحد آن به عنوان مرحله اول ساخت این طرح در اختیار شرکت تعاونی فرهنگیان قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در دالاهو افزود: در ۲ ماه اخیر با از سرگیری روند مجدد ساخت پروژه ۱۵ درصدی پروژه پیشرفت فیزیکی داشته و در مجموع پیشرفت آن به ۶۵ درصد رسیده و قرار است مابقی طرح شامل ۲۰۸ واحد مسکن مهر مرحله دوم نیز در شورای مسکن استان مطرح شود.

محمدی ادامه داد: با توجه به پیشرفت خوب در روند ساخت این طرح امیدواریم با تزریق تسهیلات ارزان قیمت مکمل شاهد تکمیل و اتمام این طرح تا پایان دولت باشیم.

او ادامه داد: در فاز اول مقرر شده با سهم آورده حدود ٨۵ میلیون تومان به ازای هر واحد مبلغ ۴۵ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت و واحد‌ها تکمیل و تحویل متقاضیان شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.