عملیات ساماندهی مجتمع آبرسانی روستای کهریز به زودی آغاز می شود

سرپرست فرمانداری شهرستان هرسین گفت: مشکلات روستای کهریز با اقدامات جهادی، همکاری و هم افزایی بین دستگاهی به نحو شایسته‌ای مدیریت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کنجوریان سرپرست فرمانداری شهرستان هرسین  گفت: مشکلات روستای کهریز همچنان  از سوی استاندار کرمانشاه رصد و پیگیری  می شود و  فرمانداری تا رفع کامل خسارات ناشی از سیل در کنار مردم خواهد بود و امورات مربوطه را مدیریت خواهد کرد.

کنجوریان بیان داشت: مشکلات روستای کهریز با اقدامات جهادی، همکاری و هم افزایی بین دستگاهی به نحو شایسته‌ای مدیریت شده است بنابه دستورات استاندار نیرو‌های امداد رسان و خدمات رسان در لحظات اولیه سیل در روستای کهریز حضور داشتند و این همراهی تا پایان مشکلات ادامه خواهد داشت.

کنجوریان بیان کرد: برای رفع مشکل مجتمع آبرسانی و تحقق این مطالبه به حق مردم بصورت مستمر هماهنگی‌های لازم در خصوص تامین تجهیزات و برق رسانی به این مجتمع انجام شده است و بزودی عملیات ساماندهی مجتمع آغاز خواهد شد.

او بیان کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه روند اداری  تشکیل پرونده - معرفی به بانک مربوط به بازسازی واحد‌های خسارت دیده روستای کهریز در اولویت کاری بنیاد مسکن هرسین خواهد بود و با سرعت بیشتری انجام می شود.

کنجوریان ابراز داشت: بر اساس هماهنگی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمانشاه بخشی از اثاثیه و لوازم زندگی خانوار‌های خسارت دیده از سیل را تامین خواهیم کرد.

کنجوریان افزود: سلامت سنجی و ویزیت رایگان زنان این روستا با همکاری مشاور فرماندار در امور زنان و خانواده و کارشناسان تلاشگر شبکه بهداشت و درمان انجام شده است.

عبادالله کنجوریان همچنین بیان داشت: با جدیت و بصورت ویژه پیگیر اجرای طرح هادی در روستای کهریز خواهم بود.

به گفته کنجوریان برای مقابله با کرونا و به منظور جلوگیری از ابتلای روستائیان به بیماری کرونا علاوه بر اقدامات و هشداری‌های بهداشتی ۴ هزار عدد ماسک در هفته جاری و به صورت خانه به خانه بین مردم توزیع شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.