اسماعیل صارمی از آزادسازی۳۰ هکتار از اراضی از قید ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ماهدشت کرج خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، اسماعیل صارمی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: تعداد ۱۱۴ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شامل دیوارکشی، بنا، محوطه، استخر، آلاچیق و دپوی مصالح در ماهدشت کرج، خیابان جم  تخریب شد و ۳۰ هکتار از اراضی از قید ساخت و ساز‌های غیرمجاز آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج افزود:  با توجه به صراحت و قاطعیت دستگاه قضا و عزم راسخ جهاد کشاورزی در برخورد با اخلالگران امنیت غذایی و تعدی کنندگان به حقوق عمومی در بحران اقتصادی که تاب‌آوری چرخ‌های تولید برای مردم کشور از ارزش حیاتی برخوردار است، برآنیم که با پشتیبانی مسئولین مربوطه، حمایت مردم دلسوز و هوشیار و در چارچوب قانون، کلیه ساخت و ساز‌های غیر مجاز شناسایی شده را اجرای حکم کنیم.

صارمی گفت: قلع و قمع بنا انجام می شود تا نطفه فساد شکل نگیرد، مواردی هم است که برابر قانون باید از مرجع مربوطه که جهاد کشاورزی است و از مرجع قضایی باید اجازه بگیرند.

او افزود: خودرو‌های گشت مدیریت جهاد کشاورزی با بررسی مستمر و حضور فعال در عرصه‌های کشاورزی و نیز گزارش‌های دریافتی توسط سامانه ۱۳۱، مزارع و باغ‌ها را رصد کرده و با هرگونه اقدام غیرمجاز برابر قانون برخورد خواهند کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: صدور مجوز یا پروانه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی و نیز واگذاری خدمات زیربنایی توسط دیگر نهاد‌ها بدون استعلام و اخذ مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع است و افراد و دستگاه‌های متخلف طبق قانون به محاکم قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام / ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.