رئیس قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا علوم پزشکی مشهد گفت: با همکاری تمامی سازمان ها و نهادها، مشهد مقدس از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون، از بهترین شهرهای کشور در مدیریت و کنترل این بیماری بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر محمد حسین بحرینی طوسی رئیس قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نشست با اعضای شورای مشهد، گفت: با تلاش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد و حمایت‌های استانداری، شورای شهر مشهد، شهرداری و سایر سازمان ها، در این مدت خدمات رسانی به بیماران به ویژه بیماران کرونایی به شکل مطلوبی ارائه شد.
 
او با اشاره به در پیش بودن فصل‌های سرد سال و احتمال افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا و سندرم حاد تنفسی افزود: در این راستا برنامه ریزی‌هایی در معاونت‌های بهداشت و درمان این دانشگاه شده است که با توجه به تعداد بیماران و به صورت گام به گام عملیاتی می‌شود.

رئیس قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: برخی از برنامه‌های تدوین شده باید به اطلاع سازمان‌ها و مجموعه‌های موثر در مدیریت کرونا رسانده شود تا در این مسیر یاریگر دانشگاه باشند و این نشست نیز به همین منظور برگزار شده است.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.