فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: بازرسان فرمانداری کرج در سطح شهر روزانه حضور دارند  و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی برخورد جدی با خاطیان قوانین کرونایی می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، غفور قاسم پور، فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: در جریان بازدید توسط  تیم های بازرسی فرمانداری از مراکز عمومی، به منظور پایش روند اجرای قوانین بهداشتی به متولیان مراکز عرضه سوخت و تعدادی از دستگاه های خدمات رسان برای عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تذکرات لازم داده شد.
 
فرماندار ویژه شهرستان کرج افزود: تیم های بازرسی فرمانداری طی روزهای جاری از چندین واحد صنفی و ادارات شهرستان از جمله  نانوایی ها،هایپر مارکت ها،بازارهای روز، مراکز عرضه لبنیات، مراکز پیشخوان دولت در مناطق مختلف شهر بازدید کردند.

قاسم پور گفت: متاسفانه برای عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی به مراکزی که مورد بازدید قرار گرفته اند، تذکرات و‌اخطار شفاهی داده شده است. 

او افزود: بازرسی ها از کلیه مناطق به طور مستمر انجام و ‌نظارت ها تشدید شده است از این رو با متخلفانی که سلامت مردم را به مخاطره می اندازند، برخورد جدی و قانونی انجام خواهد گرفت.
 
انتهای پیام / ر . ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.