دبیر ستاد اجرایی فرمان امام در زنجان گفت: بیش از یک میلیون بسته نوشت افزار در کشور برای اجرای این طرح پیش بینی شده که سهم استان زنجان هفت هزار و ۵۰۰ بسته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، هادی نژاد  دبیر ستاد اجرایی فرمان امام در زنجان به اجرای پویش مردمی مشق احسان اشاره کرد و گفت: این طرح طی سه سال گذشته توسط ستاد اجرایی فرمان امام راحل اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه این طرح برای بهره مندی کودکان نیازمند در مناطق محروم اجرا می‌شود، افزود: بیش از یک میلیون بسته نوشت افزار در کشور برای این طرح پیش بینی شده که سهم استان زنجان هفت هزار و ۵۰۰ بسته است.

دبیر ستاد اجرایی فرمان امام در زنجان، ارزش ریالی هر بسته نوشت افزار را ۱۶۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این بسته ها در تمام مناطق محروم استان زنجان توزیع خواهد شد.

هادی نژاد با اشاره به اینکه اطلاعات نیازمندان در زنجان تهیه شده تا بسته‌های کمک معیشتی به صورت عادلانه به دست همه نیازمندان برسد،گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان زنجان طی شش سال گذشته در بخش‌های تعمیر، ساخت مسکن، کمک هزینه تحصیل، تامین جهیزیه نیازمندان فعالیت می‌کند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.