مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر عرضه سلیندر‌های کپسول گاز مایع خبر داد و گفت : فروش سلیندر گاز مایع یازده کیلویی با قیمت بیش از ۹۷۰۰ تومان تخلف است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به سرد شدن هوا و افزایش نیاز به سلیندر‌های گاز مایع، گفت : گزارشاتی در زمینه کمبود و گرانفروشی کپسول گاز مایع داشتیم و در همین راستا نظارت بر عرضه این سلیندر‌ها را در قالب گشت سیار و اکیپی متشکل از دستگاه‌های دیگر مانند سازمان صمت و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تشدید کردیم.

او با بیان اینکه این تشدید نظارت از حدود یک ماه قبل آغاز شده، گفت : در جریان این بازدید‌ها با هرگونه عرضه خارج از شبکه سیلندر گاز مایع و یا گرانفروشی برخورد خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه قیمت مصوب هر سیلندر یازده کیلویی گاز مایع را نیز ۹۷۰۰ تومان اعلام و افزود: فروش سیلندر گاز با قیمت بیش از این رقم تخلف است.

او ادامه داد: مواردی وجود داشته که قیمت هر سیلندر یازده کیلویی حتی تا بیش از ۲۰ هزار تومان هم رسیده است.

شاهی از تشکیل چند پرونده تخلف در این زمینه خبر داد و گفت: عمده این تخلفات مربوط به عرضه خارج از شبکه و گرانفروشی بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه عمده مراکز کشف تخلفات را نیز مربوط به مناطق حاشیه شهر مانند جعفرآباد و دولت آباد دانست.

او با بیان اینکه سهمیه گاز مایع عمدتا برای روستا‌هایی است که هنوز گازکشی نشده اند و باید این کپسول‌ها را با داشتن حواله دریافت کنند، گفت: گاهی این کپسول‌ها برای فروش خارج از شبکه به مناطق شهری می‌آید و عمدتا نیز برای سوخت خودرو‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.