رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری خانم جیب بر سابقه داری که اقدام به سرقت از مراکز خرید و اماکن شلوغ در استان‌های البرز، تهران و مرکزی کرده بود، در محمدشهر کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی دریافت چندین فقره پرونده جیب بری در سطح شهر کرج و شهرستان‌های تابعه بررسی و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و بررسی محل‌هایی که سرقت در آن‌ها رخ داده بود، مطلع شدند که ۲ نفر خانم با نزدیک شدن به سوژه خود، در مراکز خرید و تجمع ها، اقدام به سرقت محتویات داخل کیف آنان می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: مشخصات سارقان در اختیار تمامی کلانتری‌های سطح شهر کرج و شهر‌های اطراف قرار گرفت تا این که یکی از متهمان در حین سرقت در یکی از مراکز خرید در منطقه محمدشهر از سوی ماموران کلانتری ۲۵ محمدشهر دستگیر و از وی یک دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد.

او افزود: متهم در ابتدا منکر هر گونه جرمی شد، اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر ۵۰ فقره سرقت، وجه نقد، گوشی تلفن همراه و کارت بانکی با همدستی یک نفر دیگر در شهر‌های استان البرز، استان تهران و مرکزی اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی در خصوص شیوه و شگرد سرقت‌ها گفت: متهمان با مراجعه به مناطق پر جمعیت و شلوغ از قبیل مراکز خرید، طلافروشی‌ها و... پس از انتخاب سوژه مورد نظر با شیوه تنه زدن و نزدیک شدن به افراد با کمک همدستش محتویات داخل کیف را سرقت کرده و اقدام به فرار می‌کردند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.