رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند جاعلان سابقه دار که با صدور اسناد جعلی اقدام به ضمانت متهمان در استان‌های البرز و تهران و کلاهبرداری از خانواده های آن ها می کردند، خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی ارجاع پرونده‌های متعدد از دادسرای کرج به پلیس آگاهی استان البرز مبنی بر جعل حکم کارگزینی و فیش حقوقی، به منظور ضمانت از متهمان و زندانیان بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات گسترده پلیسی و انجام تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی، موفق به شناسایی محل‌های تردد، نوع فعالیت و تعداد افراد این باند شدند و با هماهنگی مقام قضایی در چندین عملیات جداگانه هر ۴ متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ نادربیگی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی اسناد و مدارک جعلی از قبیل فیش حقوقی، حکم کارگزینی، سفته‌های بانکی و چک پول‌های جعلی کشف شد.

او افزود: متهمان تا کنون به ۲۵ فقره ضمانت و کفالت با مدارک جعلی با این روش و تهیه و توزیع چک پول‌های تقلبی اعتراف کردهاند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان این که تا کنون ۱۸ نفر از مال باختگان شناسایی شده اند، گفت: متهمان پس از انتقال به دادسرا با قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.