معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه بزرگ تاریخ دفاع مقدس خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضا رضایی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: مهدی مدبر چناری، نرگس سالارزاده چناری و سحر و امیر حسین ظهیری برازنده، زهرا و امیرعلی جنتی، مریم و فاطمه رحیمی به طور مشترک به عنوان برگزیدگان مسابقه و حائز جایزه و لوح سپاس معرفی شدند.

رضایی افزود: لوح سپاس این مسابقه نیز به نفیسه نجاتی، منیره ابراهیمی، سیدحسین حسینی، زهرا حسن نیا، مرتضایی، صاینا صفری، فاطمه طبری، سعیده حسینی، مهیار قاسمی و نرگس جوینی اهدا می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه ۳۳۸ نفر سوالات مسابقه را در در پیام رسان سروش مشاهده کرده اند، بیان داشت: از این تعداد ۲۸۳ نفر پاسخنامه را دریافت و تکمیل کرده اند که ۵ نفر به عنوان افراد برگزیده اعلام شدند.

رضایی عنوان کرد: این مسابقه در گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و لزوم نشر حماسه‌ها و افتخار آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس از میهن اسلامی و آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با این رویداد تاریخی، به همت موسسه آموزشی نهج البلاغه و با همکاری پایگاه شهید با هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار و اسامی برگزیدگان اعلام شد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه مسابقه بزرگ تاریخ دفاع مقدس ویژه کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان و عموم مردم در خراسان شمالی برگزار و طی قرعه کشی برگزیدگان معرفی شدند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.