سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: با بستری ۲۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا، آمار کل بستری‌ها در استان اردبیل به ۲۱۶ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام حبیب زاده، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۲ بیمار در مراکز درمانی استان بستری و خوشبختانه ۳۸ نفر با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

او با ابراز تأسف از فوت ۱ نفر بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا در استان اردبیل، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۲۱۶ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۵۹ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با تقدیر از فعالیت شبانه‌روزی جامعه پزشکی و کادر درمان، آمار کل بهبود یافتگان کرونا در استان اردبیل را ۷ هزار و ۱۲۰ نفر عنوان کرد و گفت: هیچ دستورالعملی نمی‌تواند جایگزین رعایت نکات بهداشتی توسط مردم شود و در واقع مردم باید خود با رعایت نکات بهداشتی در زمینه مبارزه با ویروس ناشناخته قدم برداشته و با کمک به مهار ویروس کرونا، کادر درمان را یاری رسانند.

حبیب زاده همچنان بر به تعویق انداختن خریدها، خودداری از تردد‌های غیرضروری و در خانه ماندن و استفاده از خرید‌های اینترنتی، خرید‌های تلفنی تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.