راه اندازی پویش پازل همدلی در گیلان

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی گیلان از راه اندازی پویش پازل همدلی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ساسان جهانبخش، معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان گیلان گفت: پویش پازل همدلی با هدف تهیه و تأمین بسته آموزشی و لوازم التحریر در سطح کشور برای کودکان تحت پوشش با شعار "قطعه قطعه جمع گردد همدلی معنا شود" راه اندازی شده است.

او افزود: عواید حاصل از این پویش مردمی با کمک اتحادیه لوازم التحریر کشور صرف خرید این اقلام برای فرزندان تحت پوشش بهزیستی خواهد شد.

معاون بهزیستی گیلان ادامه داد: هموطنان خیّر برای خرید این قطعات می‌توانند از طریق سایت pazzlehamdeli.ir ورود کرده و نسبت به ثبت نام و خرید قطعات پازل اقدام کنند.

جهانبخش اظهار داشت: با اهتمام و مشارکتی که خیّران در سطح استان در همه پویش‌ها با بهزیستی گیلان داشته اند، امیدواریم در این پویش نیز با همکاری آنها، چهره‌های معتمد، فرهیختگان و هنرمندان استان با تبلیغ و خرید قطعات این پازل و شرکت در این کار خداپسندانه، موجبات اعتلای فرزندان این سرزمین را فراهم آوریم.

او از همه مجموعه‌های نیکوکاری مانند موسسات خیریه، ادارات، نهادها، کارخانجات، صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و غیره درخواست کرد: در راستای وظایف اجتماعی خود نسبت به تأمین لوازم التحریر از طریق پازل همدلی اقدام کنند.

معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان گیلان تصریح کرد: پازل همدلی، بزرگترین چیدمان مهربانی در ذیل پویش ایران همدل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.