تقدیر از دانش آموزان پذیرفته شده آزمون نمونه دولتی اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز از تقدیر دانش آموزان پذیرفته شده آزمون نمونه دولتی مدرسه شهید جبارمنصوری خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز   با همراهی سعید خوش اخلاق معاون آموزش متوسطه، مهدی باجی حامی معاون پشتیبانی، عبایی کارشناس مسئول آموزش متوسطه اول و عفراوی سرپرست کارشناس مسئول حراست با حضور در مدرسه شهید جبار منصوری از دانش آموزان پذیرفته شده در آزمون نمونه دولتی و معلمان آنان تقدیر کردند.

او در این مراسم ضمن تشکر از عبودی مدیر و همکاران مدرسه شهید جبار منصوری، با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان و محور توسعه علمی کشور می‌باشند، گفت: شناسایی استعداد‌های دانش آموزان مناطق کم برخوردار و تقویت آنان با امکانات موجود، نگاه و توجه ویژه به آنان توسعه سایر بخش‌ها را به همراه خواهد داشت.

معتوکی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه فراهم آوردن بستر‌های لازم در زمینه شناسایی و کشف استعداد دانش آموزان و هدایت صحیح آنان به عهده آموزش و پرورش است، بیان داشت: معلم یکی از مهم‌ترین پایه‌های رشد و تربیت صحیح دانش آموزان با استعداد‌های مختلف است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز تصریح کرد: موفقیت‌های تک تک دانش آموزان نتیجه زحمات معلمان، خانواده و بخصوص خود شما می‌باشد و امیدوارم مسیر موفقیت و پیشرفت شما مستمر باشد و در راستای توسعه کشور گام بردارید.

این مقام مسئول در پایان از دانش آموزان پذیرفته شده در مدارس نمونه دولتی با اهداء لوح تقدیر تجلیل کرد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار