صبری پور گفت: کمبود پایه برق در شادگان سبب افزایش خاموشی مکرر در تابستان امسال شد و رسیدگی به این مشکل ضروری است.

امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی خاص در استان خوزستان به ویژه در فصل تابستان و گرمای طاقت فرسا، خاموشی‌های مکرر در شهرستان سبب نارضایتی مردم و رنجش آن‌ها شد.

او قطع مکرر برق را یکی از عوامل افت آموزش در بین دانش آموزان عنوان کرد و افزود: شیوع بیماری کرونا آموزش‌ها را به شکل مجازی کشانده و مشکلات در شبکه برق دسترسی به اینترنت را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.

صبری پور با بیان اینکه تعداد دفعات قطع برق طی تابستان امسال در شادگان بسیار زیاد بود، اظهار داشت: برای رفع این مشکل باید تعدادی پایه برق خریداری شود که در این زمینه با کمبود و نبود اعتبار مواجه هستیم و وزارت نیرو باید این مشکل را در اولویت قرار دهد.

سرپرست فرمانداری شادگان به وجود انشعابات غیر مجاز این شهرستان اشاره و تصریح کرد: انشعابات غیرمجاز یکی از عوامل افت فشار برق، آسیب به شبکه و همچنین وقوع حوادث ناگوار نظیر آتش گرفتن ترانس و پایه برق محسوب می‌شود که برای رسیدن به شبکه پایدار و تبدیل شدن شبکه سیمی به کابلی همکاری مردم نقش مهمی ایفا می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.