رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه از اعطای مجوز فعالیت به ۸۰ نفر در استان برای راه‌اندازی مراکز مثبت زندگی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه از اعطای مجوز فعالیت به ۸۰ نفر در استان برای راه‌اندازی مراکز مثبت زندگی خبر داد و گفت: بهزیستی استان کرمانشاه در سطح کشور رتبه چهارم در زمینه صدور پروانه فعالیت مراکز مثبت زندگی را به خود اختصاص داده است.

مرتضی کوهی با اشاره به فرایند راه‌اندازی مراکز مثبت زندگی در استان کرمانشاه ، افزود: در حال حاضر پروانه فعالیت برای تمامی متقاضیان تاسیس این مراکز در استان توسط بهزیستی صادر شده است.

او اظهار داشت: در سطح کشور فرایند واگذاری فعالیت مراکز مثبت زندگی به صورت متمرکز در حال پیگیری است و اقدامات لازم در استان نیز در امتداد فعالیت‌های کشوری بر اساس دستورالعمل‌ها و چارچوب‌های ابلاغی انجام می‌شود.

او در ادامه با اشاره به لزوم گسترش فرهنگ مشارکت مردم در خدمت‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی، بر ایفای نقش مراکز خدمات اجتماعی مثبت زندگی در جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی به صورت منطقه‌ای و محله‌ای و کمک مردم به مددجویان تأکید کرد.

رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی استان کرمانشاه در ادامه توضیح داد:مراکز خدمات اجتماعی مثبت زندگی عنوان مراکز جدیدی است که بهزیستی جهت توسعه فعالیت‌های مددکاری و محله‌محور و دسترس‌پذیری سازمان برای مددجویان طراحی کرده که فراخوان ثبت‌نام متقاضیان تأسیس این مراکز از ۲۲ اردیبهشت امسال به مدت ۱۵ روز از طریق وب سایت www.centers.behzisti.ir اعلام شد.

کوهی گفت: مهمترین دستاورد تأسیس مراکز مثبت زندگی ایجاد عدالت در ارائه خدمات و همچنین آگاهی و شناخت اقشار مختلف جامعه نسبت به اهداف و برنامه‌های سازمان بهزیستی و از طرفی رضایتمندی جامعه هدف را در بردارد که مجموعه این اقدامات می‌تواند نتیجه اش تحقق اهداف سازمان بهزیستی باشد.


انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.