سرپرست کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) گفت: به مناسبت هفته سالمند، کمک‌های نقدی و غیرنقدی به سالمندان تحت پوشش کمیته امداد اهدا شد.

سمیه محیط سرپرست کمیته امداد امام خمینی شهرستان بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به مناسبت هفته سالمند دیدار با ۱۰ خانواده دارای سالمند ناتوان، زمین گیر و بیماران صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد در دستورکار قرار گرفت و از آن‌ها تفقد و دلجویی شد.

او دیدار با سالمندان، خوشحال کردن و محبت کردن به آن‌ها را کار‌های نیک و پسندیده عنوان کرد و افزود: به همین منظور با حضور در منزل سالمندان و اهدای هدایای نقدی و غیرنقدی زمینه دلشاد کردن آن‌ها را فراهم کردیم.

اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به سالمندان تحت پوشش کمیته امداد بندر امام

محیط اظهار داشت: در این دیدار‌ها کارت‌های هدیه هر یک به مبلغ ۲ میلیون ریال، بسته‌های معیشتی به ارزش هر کدام ۲ میلیون ریال، ویلچر، واکر، پوشک بزرگسال و... به سالمندان اهدا شد تا دعای خیر این عزیزان پشتوانه‌ای برای نیکوکاران و خیرانی باشد و در هر شرایطی همراه مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بندر امام هستند و مردم سخاوتمند شهرستان خواهشمندیم ما را در توانمندسازی و خودکفایی نیازمندان جامعه یاری دهند.

اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به سالمندان تحت پوشش کمیته امداد بندر امام

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.