فیلی گفت: سرانه پستی به ازای هر یک نفر در ایلام ۶ مرسوله است و این میزان با سرانه کشوری یکسان است و روزانه بیش از ۶ هزار مرسوله پستی وارد ایلام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛هدایت فیلی مدیرکل پست استان ایلام گفت: سرانه پستی به ازای هر یک نفر در ایلام ۶ مرسوله است و این میزان با سرانه کشوری یکسان است.

او افزود: روزانه بیش از ۶ هزار مرسوله پستی وارد ایلام و ۴ هزار مرسوله نیز از ایلام خارج می‌شود که از این میزان ۲۵۰۰ مرسوله درون استانی توزیع می‌شود.

مدیرکل پست استان ایلام، بیان کرد: در حال حاضر خدمات پستی در ۱۸۵ نقطه استان شامل دفاتر پستی دولتی شهری، روستایی،‌ای سی تی، دفاتر پیشخوان شهری و... به مردم استان ارائه می‌شود.

فیلی ادامه داد: یکی از مهمترین عوامل به وجود آورنده نوآوری، ظرفیت پست برای به کارگیری فناوری‌های جدید در فضای دیجیتال است که برای دستیابی به این امر توسعه قابلیت‌های دیجیتالی و تدوین چارچوب‌های قانونی مربوطه برای ادارات پست به طور کامل و جدی درحال انجام و پیگیری است.

او اظهار کرد: پست در بسیاری از کشور‌ها عامل تحولات عظیمی بوده و بر همین اساس ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها، الکترونیکی کردن بیشتر خدمات و سرویس‌ها، تلاش برای کسب بازار‌های جدید با بهره گیری از نیرو‌های مجرب و کاردان، بهره مندی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بخش خصوصی، حرکت درجهت تأمین نیاز‌ها و خواسته‌های مردم و آموزش در رده‌های مختلف سازمانی همواره در دستور کار این شبکه عظیم ملی قرار دارد.

مدیر کل پست استان ایلام، عنوان کرد: شبکه پست در استان گنجینه‌ای سرشار از توانمدی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه است از تخصص و توان بالای این مجموعه در راستای ارائه و انجام خدمات نیابتی دستگاه‌های اجرایی در استان در جهت رضایت مردم و جلوگیری از سرگردانی آن‌ها در ادارات و نهاد‌ها و انجام خدمات و پیگیری امورات مردم توسط همکاران ما در سایر سازمان‌ها بایستی استفاده بیشتر شود

فیلی اعلام کرد: مدیران سازمان‌ها، امورات قابل واگذاری را به ادارات پست واگذار کرده تا نیابتا به انجام رسانده و نیاز به حضور ارباب رجوع در سازمان‌های مختلف نباشد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.