مدیرکل سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی آذربایجان غربی از تأسیس انجمن حمایت از زندانیان در شهرستان تکاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، بروجنی مدیرکل سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی آذربایجان غربی در سفر به شهرستان تکاب گفت: احداث بازداشتگاه در تکاب، ایجاد اشتغال و حرفه آموزی برای زندانیان و تأسیس انجمن حمایت از زندانیان از مهمترین اهداف سفر به شهرستان تکاب است  که با تبادل نظر با رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بزودی شاهد فعالیت در این سه محور خواهیم بود.

برخورداری رئیس دادگستری شهرستان تکاب نیز اهداف سفر مدیر کل سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان راتحقق تاسیس بازداشتگاه و ایجاد فضای حرفه آموزی و اشتغال و همچنین تاسیس انجمن حمایت از زندانیان برشمردند.

بابا مرادی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تکاب نیز گفت: در راستای حمایت از زندانیان و خانواده‌های ایشان و به لحاظ کاستن از آلام و خطرات سفر زندانیان و خانواده هایشان برای رتق و فتق امور در شهرستان‌های میاندوآب و شاهیندژ و با مساعدت مدیر کل سازمان زندان‌ها  تصمیمات خوبی اتخاذ و در آینده‌ای نزدیک محقق خواهد شد.
انتهای پیام/ن م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.