قاضی زاده هاشمی در بابلسر گفت: با تدابیر اتخاذ شده از سوی دولت بزودی معوقات باقی مانده پرستاران پرداخت و مشکلات آن‌ها رفع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قاضی زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در چهل و سومین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مازندران که در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد، گفت: با تدابیر اتخاذ شده از سوی دولت بزودی معوقات باقی مانده پرستاران پرداخت و مشکلات آن‌ها نیز رفع می شود.

او افزود: امید است با تقویت برخی سیاست‌ها و اعمال قوانین، ورودی استان‌ها بهتر مدیریت شده تا استان‌های پر رفت و آمدی مانند مازندران بتوانند با خروج از پیک دوم به سمت بهبودی و خروج از وضعیت قرمز بروند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به شرایط موجود کرونا در ایران و دنیا، گفت: کرونا ویروس نشان داد که ما در دنیا چقدر قدرتمندیم و با تمام سختی‌هایی که وجود دارد میزان تاب آوری ما چقدر است.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کرونا ویروس در حقیقت آزمون دولت هاست که دولت موفق و ناموفق را از یکدیگر شناسایی و از هم متمایز می‌کند، افزود: شرایط فعلی کشور ما سخت است، ولی باید درست مدیریت کرد.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با وجود مسائل و مشکلات سیاسی و اقتصادی ناشی از کرونا و همزمانی آن با تحریم‌های ظالمانه، کشور توانست با این بحران بزرگ به خوبی مقابله کند، گفت: در این شرایط همه باید خویشتن دار باشند چرا که تشدید بحران آسیب بیشتری به مردم وارد کرده و سودجویان نیز به دنبال استفاده ابزاری از مطالبات مردم هستند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.