زینی وند گفت: با توجه به تحول در ارتباطات و تجارت الکترونیک پست در جایگاه اصلی و در راس قرار دارد و یکی از مولفه های تاثیر گذار در دنیای پر تحول و پرشتاب امروزی محسوب می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی زینی‌وند معاون سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان در نشستی با مدیر کل پست استان سیستان و بلوچستان به مناسبت ۱۸ مهرماه روز جهانی پست، اظهار داشت: پست در عرصه داخلی و بین المللی نامی آشنا برای بشریت و از قدیمی‌ترین اتحادیه های بین المللی است.

او  افزود: پست در دوره‌های مختلف چه در دوران دفاع مقدس و چه اکنون با تحول در ارتباطات و تجارت الکترونیک همچنان در جایگاه اصلی و در راس قرار دارد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود : برخلاف تصور برخی افراد که فکر می‌کنند نقش پست افول کرده اما با ورود پست به حوزه های مختلف از جمله GNF نقش تاثیرگذار آن همچنان رو به افزایش و پیشرفت است چراکه GNF می تواند کل مناطق و شهرها را در کشور از هم پاشیدگی و بی نام و نشانی نجات دهد و تغییر در زندگی اجتماعی و روان بودن زندگی مردم را موجب شود.

او ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط سخت، بعضی از ارگانها خدمات و تلاش ها و اثرگذاری هایی دارند که دیده نمی‌شود که یکی از این ارگانها پست است.

زینی وند بیان کرد: ارزش تجارت الکترونیکی و بازار پر رونق الکترونیکی در کشور روند فزاینده و پرشتابی دارد که کرونا نیز آن را تشدید کرده و با رفع کرونا هم این روند به عقب بر نخواهد گشت و در این میان نهادی مطمئن تر از پست که مردم به آن اعتماد کنند وجود ندارد .

او افزود: ما از جوامع پرشتاب هستیم چرا که نسل تحصیلکرده و جوان داریم بنابراین حضور در این دنیای الکترونیکی که روز به روز گسترده‌تر می‌شود لازم است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: پست نیز باید خود را با این شرایط وفق دهد و هرروز مجهز به ساختاری فنی تر، چالاک تر و قدرتمندتر شود تا در زندگی مردم تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار