کارشناس فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی هفتکل از برگزاری مراسم اربعین حسینی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

مهدی اصلانی کارشناس فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی هفتکل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری مراسم اربعین حسینی در فضای روباز و غیرمسقف مساجد و حسینیه‌های این شهرستان، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرمز بودن وضعیت استان، در این روز مراسم روضه خوانی، قرائت زیارت عاشورا و مناجات بوسیله مداحان با رعایت نکات بهداشتی انجام می‌شود.

 او افزود: ارسال پیامک در فضای مجازی، اطلاع رسانی، نصب بنر و فضا سازی محیطی در سطح دستگاه‌های اجرایی و شهرستان به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی انجام شده است.

اصلانی با بیان اینکه تعداد یکهزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم نیز در روز اربعین  طبخ و میان نیازمندان شهرستان هفتکل توزیع می‌شود، اظهار داشت: یکهزار و ۳۰۰  ماسک  نیز بوسیله این سازمان تهیه شده که میان عزادارن در این روز توزیع می‌شود.     

کارشناس فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی هفتکل زمان برگزاری مراسم را پنج شنبه ساعت ۱۰ صبح  در مسجد حضرت حجت (عج) عنوان و تصریح کرد: همه مراسمات این شهرستان بین ۶۰ تا ۹۰ دقیقه انجام  و مراسم دیگری به میزبانی خانواده های شهدا  با همکاری هیئت سیار محبان آل علی (ع) برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان از همه عزادارن خواست تا با زدن ماسک و رعایت همه شیوه نامه‌های بهداشتی در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.