طرح ضربت ویژه بهداشت محیط در شهرستان شاهین شهر و میمه اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه همزمان با اجرای دستورالعمل‌های گام سوم و اجرای مصوبات جلسات کرونای استان و شهرستان گروه مهندسی بهداشت محیط شاهین شهر و میمه با تشکیل چهار اکیپ بازرسی از خیابان‌های اصلی و پر تردد شاهین شهر بازدید و نظارت‌های ویژه بر دستوالعمل‌های بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا را بعمل آوردند.

ابراهیم قربانی افزود: در این طرح که ۷ ساعت به طول انجامید از ۸۵ مورد مراکز تهیه توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و سایر فروشگاه‌ها بازدید عمل آمده و به کلیه این مراکز و پرسنل علاوه بر آموزش تذکر در خصوص رعایت فاصله گذاری، ضد عفونی دست و استفاده از ماسک توسط فروشندگان و مشتریان ارائه گردید.

قربانی ادامه داد: همچنین به تعداد ۲۸ مورد اخطار کتبی و ۱۲ مورد نیز پلمب و غیر فعال گردید.

او گفت: از جمله موارد مهم انجام شده در این طرح کشف و توقیف بیش از ۲۱۶ کیلو گرم انواع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف انسانی بود که توسط بازرسان بهداشت محیط معدوم گردید.

تعطیلی دو باشگاه ورزشی بدلیل عدم توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی بود که اقدام به فعالیت مخفیانه نموده بودند.

قربانی ادامه داد: همچنین با توجه به پلمب تعداد قابل توجهی از صنوف متخلف در شب اول طرح. آن دسته از متصدیانی که همکاری لازم با بازرسان بهداشت محیط و تمکین به قوانین بهداشتی را رعایت نمودند بعد از گذشت ۲۴ ساعت با اخذ تهعد محضری فک پلمب گردیدند.

دکتر پارسا رییس بهداشت شهرستان شاهین شهر و میمه نیز به کلیه متصدیان توصیه کرد نسبت به حفظ شرایط بهداشتی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مرتبط با کرونا بیش از پیش اهتمام ورزیده و نهایت دقت و تلاش خود را در حفظ سلامت خود و شهروندان انجام دهند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.