رئیس بیمارستان ولیعصر گفت: با توجه به هماهنگی‌هایی که صورت گرفته بخش جدیدی در بیمارستان ولیعصر برای بهبود حال بیماران کرونایی بیرجند راه اندازی خواهیم کرد.

محمودی راد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، رئیس بیمارستان ولیعصر بیرجند گفت: بیمارستان ولیعصر از بهمن ماه پارسال به عنوان مرکز تشخیص و درمان بیماری کرونا در خراسان جنوبی تعیین موقعیت شد.

او افزود: در مرحله سوم پیک کرونا شاهد افزایش ۲۰۰ درصدی بیماران بستری و بیماران بخش آی. سی. یو بیمارستان ولیعصرهستیم.

محمودی راد با اشاره به افزایش بیماران کرونایی در استان تصریح کرد: بخش اطفال بیمارستان ولیعصر تخلیه شده و در کنار بخش عفونی و داخلی تبدیل به بخش بستری بیماران کرونایی خواهد شد.

رئیس بیمارستان ولیعصر بیرجند اظهار کرد: برای خدمات رسانی بهتر به بیماران کرونایی احتمالا یک یا دو بخش از بیمارستان ولیعصر به بیمارستان رازی منتقل شود.

او عنوان کرد: در راستای افزایش خدمات رسانی به بیماران کرونایی و باتوجه به این که تعداد بیماران هر چه بیشتر شود به نسبت خدمات رسانی بیشتری نیاز است با حمایت خیرین، مسئولین و پرسنل بیمارستان بخش ویژه جدیدی را در این بیمارستان راه اندازی خواهیم کرد.

محمودی راد ادامه داد: در این بخش ۱۳ تخت جدید برای خدمات رسانی بهتر به بیماران بد حال کرونایی در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


رئیس بیمارستان ولیعصر بیرجند گفت: با توجه به گزارش‌هایی که ازسوی ویروس شناسان تهیه شده بیشترین جهش‌هایی که ویروس داشته در راستای سرعت سرایت بوده است.

او اظهار کرد: هرچه تعداد نفرات و زمان تجمعات بیشتر و مراقبت‌های فردی کمتر باشد احتمال سرایت و واگیری ویروس کرونا بیشتر خواهد شد.

محمودی راد ادامه داد: مردم جهت حفظ سلامت خودشان و خانواده هایشان حتما دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و خارج از منزل ماسک بزنند و همچنین شستشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون در از بین رفتن ویروس کرونا موثر خواهد بود.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار