دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی از افزایش دو برابری بیماران بدحال کرونایی و افزایش ۲۰۰ درصدی این موارد نسبت به هفته گذشته خبر داد.

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: براساس آخرین اطلاعات آماری، تعداد موارد بستری بیماران حاد تنفسی در بیمارستان‌ های سطح استان ۲۴۷ نفر است.

او افزود: موارد بستری بیماران کرونایی در بیمارستان، نسبت به دیروز ۲۰ نفر و نسبت به چهارشنبه هفته گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است.

شریف زاده با بیان اینکه  حال ۹ نفر از افراد بستری در آی. سی. یو وخیم است تصریح کرد: این تعداد نسبت به دیروز ۶ نفر و نسبت به هفته گذشته ۲۰۰ درصد افزایش داشته است.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی اظهار کرد: تعداد موارد کرونا مثبت بستری در بخش مراقبت‌ های ویژه در حال حاضر ۲۳ نفر است که نسبت به روز گذشته ۳ نفر و نسبت به هفته گذشته این آمار ۱۱۰ درصد افزایش داشته است.

او ادامه داد: تعداد موارد کرونا مثبت بستری در بیمارستان ۱۱۶ نفر هستند که این آمار نسبت به روز گذشته ۵ نفر و نسبت به هفته گذشته ۱۲۳ درصد افزایش را نشان می دهد.

شریف زاده اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته فوتی جدیدی بر اثر ویروس کرونا در سطح استان نداشته ایم و تعداد موارد فوتی همچنان درعدد ۱۷۲ ثابت باقی مانده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی بیان کرد: میزان بروز تجمعی به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به ۴۳۳ نفر رسیده که نسبت به دیروز ۶ در ۱۰۰ هزار نفر افزایش داشته ایم و نسبت به هفته گذشته ۷ درصد در میزان بروز تجمعی را شاهد بودیم.

او ادامه داد: میزان بروز تجمعی در شهرستان بیرجند ۵۷۳ نفر جمعیت است که در رتبه نخست قرار دارد و بعد از آن به ترتیب شهرستان های سربیشه و طبس در رتبه های دوم و سوم  هستند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار