معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: سه محور منتهی به حرم مطهر رضوی برای عزاداری هیئات در روز اربعین در نظر گرفته شده است ،البته عزاداری به صورت دسته‌روی ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مرتضی همتی‌فر معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت:  ۴۵ نقطه محوری برای عزاداری هیئات بزرگ در فضای بازمشخص شده اند که   بر همین اساس در هر منطقه چند برنامه محوری بزرگ در ظهر اربعین انجام خواهد شد.

او افزود: به علت شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع در اطراف حرم مطهر رضوی، قرار بر این شده تا برنامه‌هایی در سطح شهر به صورت پراکنده همراه با سخنرانان و مداحان برجسته شهری برگزار شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه از مردم تقاضا داریم به نیت پیاده‌روی اربعین ماشین‌های خود را به داخل خیابان‌ها نیاورند، ادامه داد: امسال هیئات برای عزاداری روز اربعین اجازه دسته‌روی به‌سمت حرم مطهر رضوی را نخواهد داشت.

 همتی فر با اشاره به اینکه هر خانواده می‌تواند برای عزاداری به سمت حرم به صورت پیاده حرکت کند، بیان کرد: برای جلوگیری از تجمع، هیچ حرکتی به صورت دسته روی و دسته‌جمعی نخواهیم داشت.

او تصریح کرد: خیابان امام رضا (ع)، طبرسی و شارستان خیابان نواب صفوی را سه محور منتهی به حرم مطهر رضوی برای عزاداری هیئات است و البته هیئات اجازه دسته‌روی به سمت حرم مطهر رضوی را نخواهد داشت.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
دیگه بسسسسسه
آخرین اخبار