دکتر فخاری به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران امروز معارفه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با حضور دکتر گل فشان رئیس سازمان جوانان هلال احمر و حسن نژاد معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران ، دکتر فخاری به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران  امروز معارفه شد.

دکتر گل فشان رئیس سازمان جوانان هلال احمر در این مراسم در سخنانی با تقدیر از خدمات دکتر مجتبی اکبری مدیرعامل سابق هلال احمرمازندران گفت: مجموعه هلال احمر نهادی با اهداف داوطلبی و خدمت بی منت به همنوعان نیازمند است و فرصت مدیریت در نهاد مردمی، فرصت خدمتگزاری است.

او افزود: همه عرصه‌های خدمت در مجموعه جمعیت هلال احمر متاثر از صحنه‌های نوع دوستی و شکوه انسانیت است و افراد باید تلاش کنند فرصت حضور در هلال احمر را به درستی قدر بدانند.

دکتر گل فشان از دکتر غلامعلی فخاری مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمرمازندران به عنوان نیرویی کارآمد و با سابقه در بدنه جمعیت هلال احمر استان نام برد و گفت: سال‌ها حضور در مسئولیت‌های متعدد و تجربیات ارزشمند در حوزه‌های مختلف مدیریتی به همراه سعه صدر و تخصص و تعهد به آرمان‌های جمعیت هلال احمر از ویژگی‌های بارز دکتر فخاری است.

حسن نژاد معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران نیز در سخنانی هلال احمر را یکی از مهمترین دستگاه‌های عضو کارگروه مدیریت بحران نام برد و گفت: خدمات جمعیت هلال احمر در حوادث و بحران‌های مختلف بسیار حیاتی است.

او افزود: در جریان سیل پارسال که بخش‌های زیادی از مازندران را تحت تاثیر قرار داد نقش هلال احمر در مهار بحران و کمک رسانی به موقع به متاثرین از سیلاب فراموش ناشدنی است.

حسن نژاد همچنین با تقدیر از خدمات جمعیت هلال احمرمازندران در بحران کرونا گفت: مشارکت و مداخله متعهدانه و جهادی مجموعه هلال احمراستان در این بحران شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.