دستورانی گفت: تاکید بر آموزش حضوری با اختیار خانواده‌ها، حفظ سلامت همکاران و دانش آموزان ارکان اساسی سیاست گذاری‌های آموزش و پرورش در استان محسوب می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در مراسم معارفه رئیس جدید آموزش و پرورش گرمسار گفت: با توجه به زیست بوم جدید، دایر بودن مدارس و آموزش برای همه با تاکید بر آموزش حضوری با اختیار خانواده‌ها، حفظ سلامت همکاران و دانش آموزان ارکان اساسی سیاست گذاری‌های آموزش و پرورش در استان محسوب می‌شوند.

او با بیان اینکه آموزش و پرورش گرمسار در شاخص‌های تربیتی، آموزشی، پژوهشی، تربیت بدنی و.. جایگاه خوبی دارد که در کنکور و امتحانات نهایی این وضعیت و جایگاه به وضوح دیده می‌شود، افزود: قدم‌های خوبی برای توسعه آموزش و پرورش گرمسار برداشته شده که امیدواریم این شرایط ادامه نیز پیدا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه ما تنها بدهکار به امانت‌های مردمی هستیم و نه هیچ گروه، حزب، سیاست و … بیان کرد: علی رغم همه مشکلات تلاش داریم که شرایط مان بهبود یابد هرچند می‌دانیم دشواری‌ها و مشکلات فراوانی وجود دارد.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.