از پوستر دهمین سوگواره ملی دل‌نوشته‌های عاشورایی با حضور امام جمعه، معاون فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی رونمایی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، از پوستر دهمین سوگواره ملی دل نوشته‌های عاشورایی با حضور حجت الاسلام و المسلمین گرمسیری امام جمعه، بهرام جمالپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رضایی معاون فرماندار، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه شهرستان لالی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان رونمایی شد.

بهرام جمالپور رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی ضمن تقدیر از امام جمعه لالی گفت: دهمین سوگواره ملی دل نوشته‌های عاشورایی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی در این شهرستان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این رویداد فرهنگی آیینی در دو بخش ادبی و عکس برگزار می‌شود، افزود: تا به امروز قریب به ۲۵۰ اثر از هنرمندان سراسر کشور در قالب ۱۰۰ تصویر و عکس و ۱۵۰ قطعه شعر و دل‌نوشته از ۱۸ استان کشور به دبیرخانه سوگواره ارسال شده است.

حجت الاسلام و المسلمین گرمسیری امام جمعه لالی نیز ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لالی جهت اهتمام در برگزاری این رویداد ملی در شهرستان گفت: تبیین درس بزرگ عاشورا وظیفه همگان است و امیدوارم با تلاش همه مسئولان این برنامه را که متعلق به آقا سیدالشهدا (ع) است باشکوه‌تر برگزار کنیم.

انتهای چیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.