مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رقابت‌های استانی تنیس با معرفی برترین‌ها در یاسوج پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، آرمان حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رقابت‌های استانی تنیس روی میز گرامیداشت هفته دفاع مقدس امروز سه شنبه با معرفی و تجلیل از افراد برتر در شهر یاسوج به پایان رسید.

آرمان حاتمی با بیان اینکه این دوره از رقابت‌ها در بخش مردان و ۲ رده سنی بزرگسالان و کمتر از ۱۵ سال برگزار شد، افزود: ۱۶ تنیس باز از کهگیلویه و بویراحمد در این رقابت‌ها حضور داشته و به مدت دو روز در قالب ۳۹ بازی به مصاف یکدیگر رفتند.

او با اشاره به اینکه هیأت‌های تنیس روی میز و ورزش‌های همگانی استان برای برگزاری این رقابت‌ها با یکدیگر همکاری کردند، بیان کرد: در رده سنی بزرگسالان احسان بهرامی اول شد، علی عبدالله پور عنوان دوم را کسب کرد و محمود عبدالله پور و وحید طالبیان نیز به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند.

حاتمی بیان کرد: در رده سنی کمتر از ۱۵ سال نیز محمود طالبیان اول شد، مانی جمشیدی عنوان دوم را کسب کرد و ماهان سعادت و مصطفی معصومی به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.