حوادث امروز چهارشنبه ۱۶ مهر ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه ۱۶ مهر ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

وقوع آتش سوزی در کارگاه پنبه زنی در دزفول

آتش نشان حسین حسیناک فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: وقوع آتش سوزی در کارگاه پنبه زنی در بازار قدیم این شهرستان بامداد امروز طی تماس شهروندی به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد و ستاد فرماندهی عملیات بلافاصله ۲ گروه اطفای حریق از ایستگاه‌های شماره‌ی و ۳ را به محل حادثه جنب کاروانسرا اعزام کرد و سریعا نسبت به مهار آتش اقدام کردند.

او افزود: در این حادثه که علت آن نیاز به بررسی و کارشناسی دقیق دارد، یک باب کارگاه پنبه زنی طعمه حریق شد که با تلاش ۷ آتش نشان، ۲ خودروی اطفای حریق و در مدت زمان ۲ ساعت کنترل و مهار شد

دستبند پلیس بهبهان بر دستان شرور تحت تعقیب

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با افراد شرور و مخل امنیت مردم، ماموران پاسگاه انتظامی "خیرآباد" بهبهان با رصد اطلاعاتی، محل اختفای یک فرد شرور که دارای سوابق متعددی همچون قتل، حمل سلاح غیرمجاز، شرارت و درگیری در پرونده شوم خود دارد، را شناسایی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه شرور دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، افزود: برخورد قاطعانه و بدون اغماض با اشرار و اوباش در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواهشمندیم هرگونه اطلاعات خود از فعالیت مجرمان و افراد شرور را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای در اندیمشک

سرهنگ امیر عباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای، ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و همکاری سایر یگان‌های انتظامی ۴ سارق حرفه‌ای را شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی طی ۳ عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با اشاره به کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و ۱۴۰ گرم انواع موادمخدر از مخفیگاه سارقان، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۲۱ فقره انواع سرقت اعتراف کردند، ضمن اینکه تاکنون تعدادی از مالباختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.