آیت الله عیسی قاسم گفت: مهمترین چیزی می تواند عادی سازی رژیم های عربی با رژیم صهیونیستی را خنثی کند بازگشت حقیقی به اسلام است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی مبارز و برجسته بحرینی تاکید کرد مهمترین چیزی که کمر عادی سازی با رژیم صهیونیستی و اهداف نابودگر آن را می‌شکند این است که جوامع ما به طور جد و حقیقی به اسلام، روحیه مقاومتی و اراده آزادانه وکریمانه بازگردند.

آیت الله عیسی قاسم در سخنرانی خود در کنفرانس مجازی شورای عالی بیداری اسلامی گفت: نباید تحریم‌ها فقط به جنبه مادی  محدود باشد، زیرا تحریم‌های مادی در نتیجه هر گونه تهاجم فکری و روانی دشمن صهیونیستی فرو می‌ریزد و موجب از بین رفتن فواصل فکری و روحی مسلمانان با صهیونیست‌ها می‌شود.

این روحانی برجسته بحرینی افزود: وقتی انسان مسلمان به فکر، اهداف، سیاست و خلق و خوی دشمن اعتماد کند در این حالت ما جزئی از اسرائیل خواهیم بود نه اینکه اسرائیل جزئی از ما باشد.

آیت الله قاسم تصریح کرد: عادی سازی چاله‌ای جدید، تهدید و جدایی از امت اسلامی به حساب خود آن، دین او، امنیت او و منافع اوست. عادی سازی جدایی از اسلام و ارتباط با طرفی متخاصم است. این روابط قوی و جدی که رژیم‌های عرب اقدام کننده به عادی سازی با دشمن به آن افتخار می‌کنند، جز با جدایی از خط امت اسلامی، هویت، اهداف و منافع آن محقق نمی‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار